Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy
Telefon
846891002 wew. 31
Fax
846273409
Email
Informacje dodatkowe
Do zadań stanowiska ds. obsługi Rady Gminy należy w szczególności:
- Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
- Przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i jej komisje,
- Przekazywanie - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
- Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji,
- Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
- Prowadzenie rejestru uchwał i rezolucji Rady i jej komisji oraz przekazywanie uchwał do organów nadzorujących,
- Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, ich opracowywanie i przekazywanie do realizacji, kontrola ich realizacji i przekazywanie informacji zwrotnej o ich realizacji radnym,
- Przygotowywanie sprawozdań dla Wójta z realizacji odpowiedzi na wnioski, zapytania i interpelacje radnych,
- Organizowanie szkoleń radnych,
- Obsługa techniczno-biurowa Rady oraz jej komisji,
- Współorganizowanie zebrań wiejskich,
- Współorganizowanie zebrań Posłów i Senatorów z wyborcami oraz prowadzenie dokumentacji tych spotkań,
- Obsługa administracyjna narad Wójta z Sołtysami,
- Dokumentowanie publikacji prasowych dotyczących Gminy oraz współudział w ich analizie,
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyborów oraz referendów,
- Prowadzenie zbiorów oryginałów aktów prawnych wydawanych przez Radę i Wójta,
- Współdziałanie z organami ochrony prawa,
- Prowadzenie wykazu gminnych jednostek organizacyjnych,
- Prowadzenie archiwum zakładowego,
- Czuwanie nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników Urzędu, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt sprawy,
- Współpraca z Archiwum Państwowym w sprawie brakowania oraz przekazywania dokumentacji archiwalnej,
- Prowadzenie centralnego rejestru umów,
- Wprowadzanie informacji do BIP,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy bądź Sekretarza Gminy.
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12